Populaire vragen

Fiets in doos: Wanneer je op een werkdag voor 15:00 een fiets in doos besteld, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. PostNL zal jou in de avond per e-mail informeren over de leverdatum (check ook de spam). Binnen 48 uur wordt je fiets bezorgd.

Fiets rijklaar: Wij leveren je fiets binnen 5 tot 10 werkdagen met PostNL, tenzij op de productpagina anders vermeld

E-bike: Wanneer je een e-bike hebt besteld leveren wij je fiets binnen 3 tot 5 werkdagen met PostNL, tenzij op de productpagina anders vermeld. Een e-bike mag vanwege de ADR regelgeving niet langer onderweg zijn dan 48u dus deze kan enkele dagen vertraging oplopen. (een e-bike wordt enkel op ma/di/wo verstuurd)

 

Op de dag van levering zelf is wijzigen niet meer mogelijk. Ben je niet thuis tijdens de levering? Dan wordt de fiets meegenomen en rekenen wij voor een tweede bezorgpoging €45 aan bezorgkosten.

 

Wij kunnen geplaatste bestellingen niet annuleren. Wij versturen bestellingen van voor 15:00 nog dezelfde werkdag. Het annuleren van bestellingen is daarom niet mogelijk. Mocht je toch van je bestelling af willen zien kan je, deze aan de deur weigeren. LET OP: De kosten hiervan zijn €45. PostNL stuurt dan je bestelling aan ons retour. Gelieve ons hier wel van op de hoogte te stellen!

Rijklaar:

Wanneer je de fiets rijklaar hebt besteld, is het annuleren alleen binnen 48 uur na je bestelling mogelijk. Mocht je toch van je bestelling af willen zien, stel ons hiervan dan zo snel mogelijk op de hoogte. 

LET OP: De kosten voor het rijklaar maken á €35 komen voor jouw rekening en brengen wij in mindering op de terugbetaling wanneer wij deze aan je betalen.



 

Het kan natuurlijk gebeuren. Je hebt een fiets besteld en ontvangen. De fiets is toch niet helemaal wat je had verwacht. Je hebt dan de mogelijkheid om je fiets binnen 14 dagen ongebruikt te retourneren. Een retouropdracht kan alleen op een werkdag plaatsvinden.

Hier lees je alles over het retourneren.

Om je fiets te retourneren vragen wij om contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Dat is vervelend! Neem hierover contact op met onze klantenservice via contactformulier.

Bezorging

 

 

Het kan zijn dat je betaling niet goedgekeurd wordt door Klarna, Riverty of IN3. Dit kan verschillende redenen hebben. Hier een aantal van de meest voorkomende redenen. Je kan het beste contact opnemen met de betreffende betaalmethode. Wij mogen om privacy redenen geen contact opnemen over betaalgegevens.

– Je hebt nog geen account bij, maak dan eerst een account aan bij Riverty, Klarna of IN3 zelf.
– Het aflever- en factuuradres komen niet overeen. In verband met het voorkomen van fraude moeten deze altijd hetzelfde zijn.
– Een bestelling plaatsen op afbetaling is momenteel alleen te gebruiken door Nederlands ingezetenen vanaf 18 t/m 75 jaar. – Deze betaalmethodes toetsen bij het BKR of je andere financiële verplichtingen hebt. Daarnaast worden er een aantal vragen over jouw financiële situatie gesteld. Plaats je een bestelling van boven de 1000 euro? Dan worden deze gegevens tijdens het aanvraagproces geverifieerd.
– Heb jij een negatieve BKR registratie? Dan wordt jouw aanvraag afgewezen. – Er wordt geen extra BKR registratie gedaan voor een bestelling die je via ons plaatst.
– Ben je net verhuisd en heeft er een wanbetaler gewoond op jouw adres? Dan kan het zijn dat je aanvraag onterecht afgewezen wordt. Neem in dat geval zeker contact op met de desbetreffende betaalmethode. Zij kunnen dit terugdraaien.
– Er staan nog meerdere betalingen open in je account. Betaal eerst alle openstaande facturen in je account.

 

Yes, you can apply a coupon code during the checkout process. Simply enter the code in the designated field.

 

Order Returns
We offer a [number] day return policy. You can return eligible items within [number] days of receiving your order.
To return an item, please follow the instructions provided in your order confirmation email. You will need to include a copy of the order invoice and the item in its original condition.
Specify who pays for return shipping, e.g., customer, seller
Yes, you can exchange an item for a different size or color. Please contact our customer support team for assistance.
Shop
Search
Account
0 Cart
Shopping Cart

Your cart is empty

You may check out all the available products and buy some in the shop

Return to shop